Betaling
Hillerød Svømmeklub (HILS) modtager betaling med Dankort, VISA, VISA Electron & Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, den dag varen udleveres 

Alle beløb er i DKK (danske kroner) og er inkl. moms.

HILS bruger en godkendt betalingsserver (Clearhaus), der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol, hvilket betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering

Som udgangspunkt udleveres købte varer til medlemmets næstkommende træning af vedkommendes ansvarlige træner eller kan afhentes på kontoret efter aftale

 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

HILS dækker ikke returneringsomkostninger

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til eller afleveres til:

Hillerød Svømmeklub
Milnersvej 37A
3400 Hillerød

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav

 

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, returnerer vi som udgangspunkt beløbet til det benyttede betalingskort

 

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop - dog ikke for udlevering af erstatningsadgangskort.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varen.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere varen til kontoret. Meddelelsen om fortrydelse skal gives pr. mail på hils@hils.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du kan ikke prøve den i brug (f.eks. ved at bruge varen i klorvand).

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores mailadresse: hils@hils.dk

Vores sponsorer